.
.
.
.
تمامی لباس ها نو و آکبند و دارای برگه شناسنامه و مارک می باشند .
در هر بسته فقط نوع برند ، جنسیت و فصل مشخص می باشد .
اینکه دقیقا چه مدلی به چه رنگ و سایزی در آن قرار دارد مشخص نمی باشد .
ولی لباس ها دارای بهترین جنس و کیفیت می باشند .
شما به دنبال چه هستید؟
راه چاره مشکلات را پیدا کردیم… یعنی فروش عمده لباس کیلویی می تواند کمکی نماید .
شرکت IFN که سال هاست با نوسان بازار بازی کرده و ترفند های آن را آموخته و اینک برای رفع مشکل
بی جنسی و گرانی تلاش خود را نموده و با رایزنی ها و رابط هایی که در کشور های مختلف داشته با سفر
به المان و شهر دوسلدورف با قرار دادی با کمپانی برند های المان تولیدات مازاد فروش هر فصل انها را
بصورت تناژ خریداری می نماید و در بسته بندی های ۱۰-۱۵ کیلویی بفروش می رساند.
فروش عمده لباس کیلویی
در این بسته ۱۰ کیلویی که آماده فروش می باشد بصورت منصفانه از تمامی اقلام نام برده در آن قرار
می گیرد.
در هر بسته فصل ، جنسیت و برند آن تفکیک شده است.
در سراسر ایران این لباس کیلویی توسط افراد و شرکت های مختلف وارد کشور می شود اما قیمت بسته ها
به چندین نکته بستگی دارد که بیان می کنیم.
بارها سوال میشه که چرا لباس کیلویی با قیمت ها مختلف انجام می شود.
اختلاف قیمت ها فروش عمده لباس کیلویی
و گاهی در شرکت IFN بسته هایی از یک برند و یک سال تولید موجود می باشد که اختلاف چند صد
هزار تومانی با هم دارند.
مشاهده برند های فروش عمده لباس کیلویی
بعلت تنوع زیاد بسته ها کانال تگرامی و پیج اینستاگرامی برای فروش عمده لباس کیلویی راه اندازی
شده است که جهت مشاهده بهتر محصولات و همچنین قیمت و جزییات بسته ها وارد این شبکه های
اجتماعی شوید.
روش های فروش لباس کیلویی توسط مشتری های شرکت IFN
۱ – فروش در مزون ها و بوتیک های برند فروش ( قیمت گذاری از نظر وقعیت مکانی )
در این روش قیمت کلی بسته را تقسیم بر تعداد موجود در آن نموده و قیمت میانگین کلی هر جنس را
محاسبه می نمایند .
با توجه به موقعیت مکانی و پرستیژ مشتری ها اجناس قیمت گذاری می گردد و گاهی یک تاپ ساده را با
۲۰۰ – ۳۰۰ درصد سود بفروش می رسانند .
بوتیک هایی در سطح منطقه متوسط و پایین تر همین قیمت میانگین را محاسبه نموده و از روی ظاهر
جنس قیمت گذاری را انجام می دهند یک تاپ ساده را با ۲۰- ۳۰ درصد سود و یک لباس مجلسی را با
۱۰۰ – ۱۵۰ درصد سود بفروش می رسانند .
۲ – فروش لباس کیلویی در حراجی ها ( قیمت گذاری ۲ – ۳ نرخه )
در این روش قیمت کلی بسته را تقسیم بر تعداد موجود در آن نموده و قیمت میانگین کلی هر جنس را
محاسبه می نمایند .
در این فروشگاه ها از روی ظاهر اجناس تقسیم بندی می شوند و مثلا لباس هایی که قیمت خریدشون ۲۵
هزار تومان می باشد از روی ظاهر ۳۲ – ۳۹ و ۴۵ هزار تومان قیمت گذاری می شوند .
در اصل جنس برند با کیفیت را با قیمت خیلی مناسب در اختیار مشتری قرار می دهند که معمولا این دوستان
مشتری های زیادی دارند و شلوغ هستند .
۳ -فروش تکی بصورت لباس کیلویی ( قیمت گذاری اجناس بصورت کیلویی )
در این روش فروشگاه سود خود را به قیمت هر کیلو لباسی که خریداری نموده اضافه می نمایند و بر هر تیکت
قیمت کیلویی مثلا ۲۰۰ هزار تومان را نصب می نماید .
خرید های مشتری در نهایت وزن شده و فاکتور می شود که بعلت نحوه فروش و سبک جدیدی در بوتیک داری
مشتری را به خود جذب می نمایند .
درباره این سایت